Otwarcie nowego sklepu Lidl w Płocku

Firma Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 4 czerwca, Lidl otworzy swój trzeci obiekt w Płocku, przy ul. Kolejowej 6. Otwarcie nastąpi o godzinie 6:00 z uwzględnieniem środków ochrony i bezpieczeństwa stosowanych we wszystkich sklepach sieci.

Zawsze wysoka jakość i atrakcyjna, niska cena
W nowo otwartym sklepie klienci znajdą wysokiej jakości artykuły w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Na sklepowych półkach nie zabraknie szerokiego wyboru świeżych owoców i warzyw w ramach „Ryneczku Lidla”, aromatycznego pieczywa bez konserwantów „Chrupiące z Pieca”, a także chętnie wybieranych przez konsumentów marek takich jak: „Pikok” – wędliny, „Pilos” – nabiał, jak również kosmetyków wegańskich marki „Cien Food For Skin”. Firma zwraca szczególną uwagę na kwestię jakości. Produkty spożywcze dostępne w sprzedaży są opatrzone międzynarodowymi certyfikatami jakościowymi IFS oraz BRC. Co więcej wszystkie gospodarstwa rolne dostarczające do sklepów Lidl owoce i warzywa funkcjonują w oparciu o standard GLOBAL G.A.P. Sieć Lidl podchodząc odpowiedzialnie do prowadzonej działalności, pracuje nad realizacją zobowiązań w zakresie redukcji plastiku. Do 2025 roku 100% wszystkich plastikowych opakowań marek Lidla będzie możliwe do recyklingu oraz o 20% zostanie zredukowane zużycie plastiku w opakowaniach jednostkowych oraz zbiorczych produktów marek Lidla. Natomiast od początku grudnia wprowadzono pierwsze warzywa BIO znakowane naturalnym światłem, w ten sposób eliminując kolejne plastikowe opakowania. Mając świadomość odpowiedzialności za środowisko, firma realizuje także opracowaną przez Grupę Schwarz strategię REsetPlastic, w ten sposób wizja „mniej plastiku” staje się rzeczywistością.

W asortymencie sieci Lidl zawsze jest dostępny szeroki wybór certyfikowanych tekstyliów, w tym między innymi ubrania dla kobiet „Esmara”, odzież męska „Livergy”, tekstylia dla dzieci i młodzieży „Lupilu”, „Pepperts”, ubrania i akcesoria sportowe dla całej rodziny „Crivit” oraz „CrivitPRO”. Do najczęściej wprowadzanych certyfikatów jakościowych należą: certyfikat Instytutu Hohenstein, potwierdzający, że ubrania są bezpieczne, przyjazne dla skóry i wytrzymałe oraz Oeko-Tex. Standard 100, który świadczy o braku substancji szkodliwych i bezpieczeństwie produktów.

Tysiące produktów przemysłowych sieci Lidl Polska są również dostępne w sklepie internetowym na www.lidl-sklep.pl z możliwością dostawy do domu.

Współpraca z polskimi dostawcami
Lidl Polska to przede wszystkim ogromny wybór polskich produktów. Zawsze, gdy istnieje możliwość współpracy z krajowym dostawcą, sieć stawia na polskie produkty. Lidl współpracuje zarówno z liderami rynku, takimi jak np. Grupa Mlekovita, SM Mlekpol, Grupa Polmlek, ZM Tarczyński, Van Pur oraz z mniejszymi firmami o wieloletniej tradycji, takimi jak np. OSM Koło, SM Jana, Zakład Produkcji Jogurtu Magda, Browary Łódzkie S.A., ZM Lukullus czy Piekarnia Nowel. W ofercie dostępne są takie grupy asortymentowe, które w 100% dostarczają polscy producenci – np. całe świeże mięso pod marką Rzeźnik. Sprzedaż artykułów spożywczych od polskich producentów stanowi ponad 70% obrotu firmy. Dzięki tej współpracy, w roku obrotowym 2019 wartość produktów marek własnych Lidl wyeksportowanych za pośrednictwem sieci przez 241 polskich dostawców, do 25 europejskich krajów wyniosła 3,1 mld PLN.

„Każdy kolejny sklep Lidl to dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów rozwijamy aplikację Lidl Plus. Jest to skrojone na miarę narzędzie pomagające zarządzać domowym budżetem, oferujące liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Za sprawą e-paragonów klienci mogą kontrolować swoje wydatki i nie potrzebują kolekcjonować ich papierowych wersji. Z aplikacji korzystają już ponad 4 miliony użytkowników, którzy mogą również skorzystać z możliwości wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay” – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Wyłącz adblocka!

Wykryliśmy, że używasz rozszerzeń do blokowania reklam. Utrzymujemy się wyłącznie z reklam. Wesprzyj nas, wyłączając je.