środa, 28 lipca 2021

Większa oferta śniadaniowa w Stop Cafe. PKN ORLEN rusza z kampanią

Stacja benzynowa nie kojarzy nam się już tylko z uzupełnieniem baku, ale też kawiarnią, restauracją czy sklepem. Tak przynajmniej wynika z badań Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych, które przytacza PKN ORLEN. Koncern rusza z kampanią „stop.cafe budzi apetyt na życie”, która ma promować ofertę śniadaniową stacji.

W Polsce działa ponad 1800 stacji pod szyldem PKN ORLEN i jak wynika z badań są to najbardziej rozpoznawalne stacje w kraju, a przy tym liderem w pod względem jakości produktowej. Segment detaliczny to coraz ważniejsza pozycja w wynikach finansowych koncernu.

Koncern rusza z kamapnią „stop.cafe budzi apetyt na życie”, która ma promować ofertę śniadaniową dostępną w wybranych stacjach, w tym nowość – kanapki na ciepło z jajkiem sadzonym.

Śniadania na Stop Cafe to gwarancja świeżości i dobrego smaku. Kanapki przygotowywane są z pieczywa wypiekanego na miejscu, opartego o własne receptury, półproduktów mięsnych, sosów i warzyw. Uzupełnieniem śniadaniowej oferty jest wyśmienita kawa, która jest jednym z najchętniej kupowanych produktów na stacjach ORLEN. Parzona jest z wyselekcjonowanych ziaren z plantacji w Ameryce Środkowej i Afryce. Uprawy te są objęte certyfikatem fairtrade, czyli największego globalnego systemu sprawiedliwego handlu. W ofercie Stop Cafe dostępne są także m.in. hot dogi, nuggetsy, sałatki oraz dania obiadowe i menu specjalnie skomponowane dla dzieci.


Nasi partnerzy