Mural PKP Intercity przy Metrze Politechnika oficjalnie zaprezentowany

PKP Intercity odsłoniło wielkoformatowy mural przy Metrze Politechnika, który jest częścią prowadzonej od początku października kampanii reklamowej. W jej ramach narodowy przewoźnik przygotował specjalną ofertę miliona biletów w promocyjnych cenach, które zaczynają się już od 19 zł. Do tej pory spółka sprzedała ponad 400 tys. biletów.

Mural jest częścią platformy komunikacyjnej „Dbamy o dobre relacje”, która ma za zadanie zachęcić Polaków do podróżowania pociągami. Znajduje się on przy ul. Waryńskiego 3, niedaleko stacji Metro Politechnika i za pomocą komiksowej kreski przedstawia główną kreację październikowej kampanii. Zawarte na nim zostało także główne hasło przeprowadzanej akcji: „Na dobry początek relacji, milion biletów w promocji”. Całość zaś została namalowana z wykorzystaniem ekologicznych farb antysmogowych.

Oprócz muralu w ramach kampanii reklamowej powstał 30-sekundowy spot, który od początku października transmitowany jest w telewizji. Przekaz o milionie biletów w super cenach wzmacniany jest także reklamą w radiu oraz na billboardach w całym kraju. Działania offline są wspierane w kanałach digital, między innymi w serwisach VOD i mediach społecznościowych.

Polacy są zainteresowani podróżami kolejami. Świadczą o tym nie tylko rekordowe wyniki przewozowe PKP Intercity w bieżącym roku, lecz także duże zainteresowanie październikową akcją promocyjną. W szybkim tempie zbliżamy się do połowy sprzedanej puli, co pokazuje jak wielkie jest zapotrzebowanie na kolejowe podróże po naszym kraju. Cieszymy się, że jesteśmy darzeni coraz większym zaufaniem – mówi Tomasz Gontarz, wiceprezes zarządu PKP Intercity.

Sześć dni od rozpoczęcia kampanii PKP Intercity sprzedało ponad 400 tys. promocyjnych biletów w ramach oferty Promo. Są one dostępne na różnych etapach sprzedaży – po jej uruchomieniu, na kilkanaście czy kilka dni przed odjazdem, jak i nawet w dniu podróży. Ich dostępność zależy od popularności danego połączenia. Oznacza to, że czasami wystarczy wybrać pociąg o nieco mniej popularnej godzinie, by kupić dużo tańszy bilet.

Bilety są podzielone według pięciu poziomów promocji w ramach ogólnodostępnej oferty Promo: Super Promo, Promo Plus, Promo 45 (bilety tańsze o 45% od ceny bazowej), Promo 30 (tańsze o 30%) i Promo 15 (tańsze o 15%).

Dzięki ofercie Promo i zróżnicowanym progom promocyjnym możliwe jest np. kupienie biletu na połączenie EIP obsługiwane pojazdem Pendolino na trasie Warszawa – Kraków czy Warszawa – Gdańsk nawet za 49 zł, podczas gdy w pociągach kategorii TLK i IC już za 19 zł. Co ważne oferta obejmuje również przejazdy w pierwszej klasie – dzięki temu podróże w wyższym standardzie stały się bardziej dostępne.

Warto pamiętać, że promocja łączy się także z ulgami ustawowymi, dlatego studenci, seniorzy czy uczniowie podróżują jeszcze taniej, najniższe ceny wyniosą dla poszczególnych grup odpowiednio: studenci (ulga 51%) – już od 9,31 zł w pociągach kategorii TLK i IC i od 24 zł w pociągach kategorii EIC i EIP, seniorzy i uczniowie (ulga 37%): od niespełna 12 zł w pociągach kategorii TLK i IC i od 30,87 zł w kategoriach EIC i EIP.

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Wyłącz adblocka!

Wykryliśmy, że używasz rozszerzeń do blokowania reklam. Utrzymujemy się wyłącznie z reklam. Wesprzyj nas, wyłączając je.