PKP Intercity wzmocni najpopularniejsze połączenia w czasie Wszystkich Świętych

PKP Intercity dołączy dodatkowe wagony do najczęściej wybieranych pociągów, a na dworcach zapewni wsparcie informatorów mobilnych. Podróżnych zaprasza do planowania oraz zakupu biletów z wyprzedzeniem.

Od 27 października do 5 listopada br. PKP Intercity wzmocni 268 pociągów dodatkowymi 362 wagonami, ponadto 31 października i 1 listopada dwa składy zespolone ED-74 pojadą w podwójnej trakcji, zapewniając dwa razy więcej miejsc siedzących. Najbardziej popularnymi kierunkami podróżowania w tym czasie będą trasy: Kraków-Warszawa-Kraków, Trójmiasto-Warszawa-Trójmiasto, Warszawa-Poznań-Warszawa, Warszawa-Wrocław-Warszawa. Najwięcej podróżnych w czasie przedłużonego, świątecznego weekendu, przyjmą dworce: Warszawa Centralna, Kraków Główny, Wrocław Główny, Poznań Główny, Warszawa Gdańska i Warszawa Wschodnia. Przewoźnik zapewnia, że stale obserwuje frekwencję w pociągach i w miarę możliwości technicznych będzie planował kolejne wzmocnienia.

Zakup biletów coraz bardziej dostępny

PKP Intercity przypomina, że bilety na przejazd pociągami spółki można zakupić za pośrednictwem strony intercity.pl, poprzez aplikację mobilną przewoźnika, czy z wykorzystaniem portali i aplikacji partnerów: KOLEO, SkyCash, e-podróżnik.pl, Bilkom oraz mPay. Wybierając aplikacje Google Maps czy Jakodojade, podróżni mogą wyszukać połączenia PKP Intercity i skorzystać z opcji przekierowania do zakupu biletu na wskazany pociąg na stronie intercity.pl.

Pomoc dla osób z niepełnosprawnościami

PKP Intercity, tak jak i przez cały rok, oferuje osobom z niepełnosprawnościami pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z pociągów. Chęć skorzystania z niej należy zgłosić przez formularz dostępny na stronie PKP Intercity lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej przewoźnika.  Asysta świadczona jest przez PKP S.A. lub PKP PLK S.A. nieodpłatnie, w obrębie dworca, w wybranych lokalizacjach. Po weryfikacji osoba zgłaszająca zostanie powiadomiona o możliwości udzielenia pomocy, która zwyczajowo obejmuje czynności polegające na umożliwieniu osobie z niepełnosprawnością lub osobie o ograniczonej sprawności ruchowej dostanie się do pociągu i jego opuszczenie. W przypadku pomocy osobom poruszającym się na wózkach, pomoc polega na uruchomieniu windy lub rozłożeniu platformy znajdującej się na wyposażeniu taboru.

Informacja dla podróżnych

Do dyspozycji pasażerów, na największych dworcach w Polsce, będą informatorzy mobilni. Pomogą oni podróżnym ustalić dogodne przesiadki, znaleźć odpowiedni peron, a także będą służyć wszelką informacją pomocną w podróży. W przypadku pytań – można skorzystać z infolinii PKP Intercity pod numerem telefonu +48 22 391 97 57 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora). Infolinia czynna jest przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Wyłącz adblocka!

Wykryliśmy, że używasz rozszerzeń do blokowania reklam. Utrzymujemy się wyłącznie z reklam. Wesprzyj nas, wyłączając je.