PKP Intercity zadba o dobre relacje

PKP Intercity w pierwszym kwartale bieżącego roku przewiozło ponad 13,7 mln pasażerów. Spółka codziennie uruchamia ponad 400 pociągów, które docierają do setek miast i mniejszych miejscowości w całej Polsce. Tym samym narodowy przewoźnik dba o dobre relacje – dosłownie i w przenośni. „Dbamy o dobre relacje” to właśnie hasło nowej kampanii promocyjnej, która ma zachęcić Polaków do jazdy pociągami.

Celem kampanii „Dbamy o dobre relacje” jest zachęcenie pasażerów do podróżowania koleją oraz umacnianie wizerunku PKP Intercity jako marki, która nieustannie zmienia się na lepsze. Przewoźnik w ramach działań przekonuje, że wspólna podróż, weekendowy wypad czy odkrywanie nowych miejsc procentuje cennymi doświadczeniami, których nie da się niczym innym zastąpić. Podróż pociągiem może być nie tylko przemieszczaniem się z jednego miasta do drugiego, lecz także ciekawą przygodą i dobrą okazją do tego, żeby zadbać o rodzinne czy przyjacielskie więzi.

Już wkrótce kampania pojawi się w ogólnopolskiej telewizji i w stacjach radiowych. Działania w ramach kampanii będą szeroko prowadzone w kanałach digital oraz social media m.in. z wykorzystaniem video oraz kreacji graficznych. PKP Intercity przygotowało w ramach kampanii m.in. 30- i 6-sekundowe spoty, w których pierwszoplanową rolę grają relacje między bohaterami.

Od 1 maja wystartowały działania w outdoorze, dzięki którym przechodnie i kierowcy w największych miastach w Polsce mogą zapoznać się z głównymi przekazami kampanii. Billboardy i citylighty opowiadają o bliskości, czułości i przyjaźni, które są pielęgnowane w podróży pociągami PKP Intercity.

Za koncept kreatywny odpowiada agencja Publicis Worldwide Poland, produkcją zajęło się studio filmowe Dynamo, a postprodukcją Delapost. Reżyserem spotów był Michał Bulik.

Rosnące zainteresowanie podróżami z PKP Intercity
PKP Intercity utrzymuje wysoką frekwencję po tym, jak w 2022 roku z usług narodowego przewoźnika skorzystało 59 mln osób, przyczyniając się do najlepszego wyniku przewozowego w historii spółki. Tym samym pobity został rekord z 2019 roku, kiedy pociągami PKP Intercity podróżowało blisko 49 milionów podróżnych.

Wyniki z pierwszego kwartału 2023 wskazują, że spółka ma szansę ponownie ustanowić rekord. W styczniu 2023 roku z usług przewoźnika skorzystało 4,64 mln pasażerów. To o 57% procent więcej niż w pierwszym miesiącu ubiegłego roku. Kolejne miesiące również upłynęły pod znakiem podróży z narodowym przewoźnikiem. W lutym tego roku z usług PKP Intercity skorzystało 4,4 mln pasażerów (o 48% więcej względem 2022 r.), a w marcu – 4,6 mln (o 6% więcej niż w marcu 2022 r.). Łącznie spółka w pierwszym kwartale br. przewiozła ponad 13,7 mln pasażerów – to najlepszy wynik w ponad 20-letniej historii PKP Intercity.

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Wyłącz adblocka!

Wykryliśmy, że używasz rozszerzeń do blokowania reklam. Utrzymujemy się wyłącznie z reklam. Wesprzyj nas, wyłączając je.